Hogyan működik? A konténerraktár bérlésének lépései

1. Kapcsolatfelvétel

Ha szeretne raktárt bérelni, hívjon fel bennünket, vagy írjon e-mailt:

Telefon: +36 20 941 0819

E-mail: info@trezorraktar.hu 

2. Szerződéskötés

A konténerraktár birtokba vételéhez Önnek alá kell írnia a bérleti szerződést, és ki kell fizetnie az első havi bérleti díjat (vagy egyhónapos bérlés esetén a teljes bérleti díjat, illetve egyéves bérlés előre fizetése esetén a kedvezményes éves bérleti díjat), valamint a kauciót. 

Milyen dokumentumok szükségesek a szerződéskötéshez?

Személyi igazolványra és lakcímkártyára lesz majd szükség a bérleti szerződés elkészítéséhez; cégek esetében céges dokumentumokra: szerződés aláírásához aláírási címpéldányra, cégkivonat-másolatra.

3. A raktárkonténer átvétele

Image

A konténert üresen, tisztán és nyitott állapotban adjuk át. Ön jogosult lakatot tenni rá, amelyet hozhat magával, vagy tőlünk is vásárolhat biztonsági lakatot.

Image

Ekkortól kezdve Ön a bérleti jogviszony ideje alatt bármely napon, bármely időpontban időkorlát nélkül használhatja a raktárkonténerét.

4. Belépés a telephelyre

Image

A telephely kapujának kinyitásához Önnek fel kell hívnia a saját számáról (arról a számról, amit a szerződésben megadott) az általunk megadott, díjmentesen hívható telefonszámot. Ekkor a kapu kinyílik, és 1 percig nyitva lesz, majd automatikusan visszazáródik.

(A biztonság érdekében kérjük, ha teheti, távozáskor várja meg, amíg a kapu becsukódik Ön után.)

Hívjon bennünket most!

+36 20 9410 819