Hogyan működik? A konténerraktár bérlésének lépései
1. Kapcsolatfelvétel
Ha szeretne raktárt bérelni, hívjon fel bennünket, vagy írjon e-mailt:
Telefon: +36 20 941 0819
E-mail: info@trezorraktar.hu
2. Szerződéskötés
A konténerraktár birtokba vételéhez Önnek alá kell írnia a bérleti szerződést, és ki kell fizetnie az első havi bérleti díjat (vagy egyhónapos bérlés esetén a teljes bérleti díjat, illetve egyéves bérlés előre fizetése esetén a kedvezményes éves bérleti díjat), valamint a kauciót.
Milyen dokumentumok szükségesek a szerződéskötéshez?
Személyi igazolványra és lakcímkártyára lesz majd szükség a bérleti szerződés elkészítéséhez; cégek esetében céges dokumentumokra: szerződés aláírásához aláírási címpéldányra, cégkivonat-másolatra.
3. A raktárkonténer átvétele
A konténert üresen, tisztán és nyitott állapotban adjuk át. Ön jogosult lakatot tenni rá, amelyet hozhat magával, vagy tőlünk is vásárolhat biztonsági lakatot.
Ekkortól kezdve Ön a bérleti jogviszony ideje alatt bármely napon, bármely időpontban időkorlát nélkül használhatja a raktárkonténerét.
4. Belépés a telephelyre
A telephely kapujának kinyitásához Önnek fel kell hívnia a saját számáról (arról a számról, amit a szerződésben megadott) az általunk megadott, díjmentesen hívható telefonszámot. Ekkor a kapu kinyílik, és 1 percig nyitva lesz, majd automatikusan visszazáródik.
(A biztonság érdekében kérjük, ha teheti, távozáskor várja meg, amíg a kapu becsukódik Ön után.)
Hívjon bennünket most!